Lista sprawdzonych pojazdów

Dostępne gniazda: H1, H7, H11

Zwijana treść

Alfa Romeo

159: Pasują, brak błędów.

Giulietta: Idealnie biała barwa w soczewce, brak problemów z odcięciem linii światła.

Audi

A4 B5 lift: Pasują do soczewki, brak oślepiania, dobra linia odcięcia, brak błędów.

A4 B6 2004: Idealnie pasują, brak błędów, mocne białe światło.

A4 B8 przedlift: Mocne światło, prosty montaż, brak odcięcia światła, nie nadaje się do lamp z odbłyśnikiem. Konieczne wyciągnięcie lamp przy montażu.

A6 C5: Rewelacyjne światło, gęste i mocne, delikatne zakłócenia radiowe, brak adapterów do montażu.

A8: Świecą białą, wyraźną barwą. Moc światła dobra, choć nie dorównuje Xenonowi. Brak błędu spalonej żarówki. W montażu przeszkadza sprężyna trzymająca żarówkę — konieczne jest podszlifowanie radiatora, aby żarówka była osadzona prosto.

BMW

E39: Żarówki świecą bardzo ładnie, brak błędów spalonej żarówki.

E60: Świetne światło, brak błędu żarówek, mocne białe światło.

E61 lift: Świecą dobrze, ale występują zakłócenia radia.

E91 2010: Brak błędów, ciche chłodzenie, mocne światło.

F10: Brak błędu spalonej żarówki, mieszczą się pod oryginalnym deklem lampy, ciche wiatraki. Konieczne adaptery, pracochłonny montaż, precyzyjny montaż.

F11 (2011): Brak błędów, brak zakłóceń, świecą ładnie, mieszczą się w kloszu, konieczne adaptery H7.

F11: Idealne odcięcie, brak oślepień innych kierowców.

F31: Idealne do soczewki, dobra trwałość.

Fiat

500: Nie mieszczą się pod pokrywę (1 cm za długie), brak błędów żarówki, mocne światło.

Bravo II: Żarówki LED świecą bardzo mocno, widoczna znacząca różnica w porównaniu do standardowych H1.

Croma: Żarówki LED mieszczą się idealnie w lampach, brak błędów spalonej żarówki. Ilość światła jest zaskakująco duża.

Punto 2 (2002): Mocne światło w lampach soczewkowych, bardzo dobra widoczność.

Tipo: Super mocne, brak błędów, idealnie pasują.

Tipo (soczewka): Lepsze od Osramów, idealnie pasują, brak problemów.

Ford

Fiesta MK VII: W soczewce świecą rewelacyjnie, ale w aucie z odbłyśnikiem brak granicy "światła i cienia".

Fusion 2017 lift USA:Żarówki LED działają bez zarzutu, dają super jasne światło. Brak błędu spalonej żarówki. Polecane do tego modelu.

Fusion Hybrid: Żarówki jaśniej świecą, konieczna zmiana kodowania.

Galaxy: Konieczne przypiłowanie blaszki, ciche chłodzenie.

Mondeo MK4: Idealne dopasowanie, brak oślepień, przyjemna jazda nocą.

Mondeo MK5: Jedna żarówka wyłącza się raz na około 1000 km, konieczność ponownego włączenia.

Transit Custom: Duża różnica w porównaniu do oryginalnego oświetlenia, mocne światło.

Honda

Accord VII: Bardzo dobra jakość wykonania, mocne i ciche światło, brak zakłóceń. Średnie dopasowanie — brak oczek na obręczy powoduje trudności z ustawieniem żarówki, która się kiwie.

CR-V 3: Żarówki LED używane od około roku, działają bez zarzutu. Prawidłowy stożek światła i linia odcięcia w reflektorach soczewkowych. Przy montażu konieczne było lekkie wygięcie spinek ze względu na grubszą szyjkę LED w porównaniu do H1.

CR-V (2011): Montaż żarówek LED jest trudny, ale efekt końcowy zdecydowanie warty wysiłk

Odyssey: Bardzo dobrze świecące żarówki LED, super jasne światło. Poprawa jakości oświetlenia świateł krótkich o 100%.

Hyundai

i30 GD: Montaż możliwy tylko w przypadku żarówek zabezpieczanych sprężynką, dobra widoczność.

i30 II: Pasują, konieczny dodatkowy adapter do światła LED H7.

Jeep

Grand Cherokee (2010-2022):Lampy soczewkowe, działają bardzo dobrze, brak błędu spalonej żarówki. Konieczność wymiany zaślepek na wystające.

KIA

Carnival: Duża poprawa widoczności nocą.

Cee'd II (2015): Super mocne światło, dobra linia odcięcia. Śnieży radio po włączeniu świateł. Brak błędów.

Rio 3: Idealne oświetlenie z adapterem, przetestowane na stacji diagnostycznej.

Lancia

Delta III:Bardzo dobra widoczność, linia odcięcia super.

Lexus

CT200h 2011:Pasują idealnie, mocne światło, brak błędów.

Mazda

3 BM: Białe, bardzo mocne światło. Idealne do soczewek, pełne zadowolenie z efektu.

6: Jasne, mocne, białe światło. Poprawna linia odcięcia w lampie soczewkowej, brak zbędnych rozświetleń.

6 GH: Świeci pięknie, mocne i jasne światło.

Mercedes-Benz

W204 C200 2009 przedlift: Prosty montaż, brak zakłóceń radia, brak błędów.

W211: Montaż niemożliwy, żarówki nie pasują.

Nissan

Qashqai J11: Oświetlają duży obszar, znacznie lepsze niż płaskie ledy innych marek, brak błędów.

Opel

Astra K (2018): Brak błędów, konieczne głębsze zaślepki, brak zakłóceń radia.

Corsa C: Montaż możliwy, konieczne dociśnięcie deklem z uwagi na chłodzenie.

Meriva B: Mieści się w lampie z soczewką, bardzo jasne światło, idealne odcięcie.

Signum polift: Brak błędów, mocne białe światło, dobra linia odcięcia.

Vectra C 2007 polift: Mocniejsze światło niż Osram, brak błędów.

Peugeot

307 SW: Bardzo mocne światło, trudniejszy montaż w lampie.

407: Żarówki LED pasują idealnie, brak błędu spalonej żarówki, mocne światło.

508 SW: Ciężko zmieścić, nie można zamknąć osłony klosza lampy.

Range Rover

Sport L320:Długie światła świecą zdecydowanie lepiej niż oryginalne, przetestowane, działa.

Renault

Captur: Żarówki LED w reflektorach soczewkowych. Zasięg światła maksymalnie 20 metrów, co jest mniejsze niż deklarowane w opisie.

Clio 3: Duża różnica w jakości oświetlenia, mocne i jasne światło, brak dostrzeżonych minusów.

Laguna 3: Mocne światło, problemy z zapinką, konieczne kombinowanie.

Megane II: Dają czadu, solidne wykonanie, brak błędów, problem z zaślepką.

Megane 4: Pasują, bardzo dobre światło, brak błędów.

Scenic II: Pasuje, działa poprawnie.

Saab

93: Mocne białe światło, migają przy zgaszonym silniku, prawdopodobnie trzeba zastosować rezystor, który rozwiąże sprawe.

Seat

Leon II: Żarówki LED jako długie światła w lampie halogenowej H1. Bardzo mocne światło, możliwość precyzyjnego ustawienia kąta świecenia, brak problemów z oświetleniem pobocza. Początkowo pojawiał się błąd spalonej żarówki, który zniknął po około dwóch tygodniach.

Skoda

Octavia 2 po FL: Bardzo jasne światło, ale pojawia się błąd spalonej żarówki.

Superb II: Mieszczą się w kloszu z soczewką, brak błędów, konieczny adapter.

Subaru

Forester:Zamontowane z soczewkami Bi halogen mini 2.5 + przerobiona oryginalna kostka na super seal. Świetna widoczność na drodze.

Outback:Świecą mocno, w soczewkach robią dobrą robotę.

Toyota

Auris E15: Świecą jasno, solidne wykonanie, dużo miejsca za reflektorem, co ułatwia montaż. Końcówka z wiatraczkiem zajmuje więcej miejsca.

Volkswagen

Passat B5 FL: Brak błędów, mocne światło, brak zakłóceń radia.

Passat B6: Brak błędów, mocne światło, dobra linia odcięcia.

Passat B8: Mocne światło, brak odcięcia, zakłócenia radia FM.

Polo 6r: Mocne światło, działa poprawnie.

Touareg 7L: Brak błędów, pasują bez przeróbek, mocne światło.

Touran (2007): Dobre oświetlenie w kloszu z soczewką, brak plam.

Volvo

C30: Mocne światło, klapka leży na wentylatorze.

S40: Brak błędów, działa poprawnie.

S80 I: Świetne światło, CAN nie działa.

V50: Brak błędów, dobra widoczność, brak zakłóceń radia.

V70 III: Super światło, brak błędów, działają jako długie światła.

XC90 2010 USA: Brak błędu spalonej żarówki, rewelacyjne światło.

PEL UltraBeam

Żarówki LED z gniazdem H1 / H7 / H11, modułem CANBUS, wykonane w technologi 360° LED, emitujące piękne, białe światło. Żarówki są chłodzone za pomocą radiatora oraz wentylatora, które są umieszczone w ich dolnej części.

Przejdź do produktu

W skrócie co mówią użytkownicy:

Plusy:

Mocne i jasne światło: Znacząca poprawa widoczności, szczególnie w nocy i podczas jazdy w deszczu.

Dobra linia odcięcia: Żarówki świetnie sprawdzają się w reflektorach soczewkowych, zapewniając idealne odcięcie światła i brak oślepiania innych kierowców.

Brak błędów na desce rozdzielczej: W większości aut z systemem CAN-BUS żarówki działają bez problemów.

Łatwy montaż: Często nie wymagają dodatkowych adapterów, pasują do oryginalnych dekielków lamp.

Cicha praca wentylatorów: System chłodzenia działa dobrze, bez generowania hałasu.

Dobra kompatybilność: Pasują do szerokiej gamy marek i modeli samochodów, zarówno z reflektorami soczewkowymi, jak i tradycyjnymi.

Dobra jakość wykonania: Żarówki są solidnie zbudowane i odporne na trudne warunki.

Minusy:

Zakłócenia radia: W niektórych przypadkach (np. Kia Cee'd II, BMW E61) mogą pojawić się zakłócenia w odbiorze radiowym.

Problemy montażowe: Czasami wymagają dodatkowych adapterów (np. w BMW F10, Ford Galaxy) lub modyfikacji (np. przypiłowanie blaszki).

Nie pasują do wszystkich modeli: W niektórych autach (np. Mercedes-Benz W211) montaż żarówek nie jest możliwy.

Czasami wymagają głębszych zaślepek: Dotyczy głównie aut z ograniczonym miejscem na dekielki (np. Opel Astra K).

Brak odcięcia w lampach z odbłyśnikiem: W reflektorach bez soczewek mogą powodować oślepianie innych kierowców, dlatego najlepiej sprawdzają się w reflektorach soczewkowych.

Pomożemy w doborze żarówek!

Napisz lub zadzwoń, a chętnie pomożemy Ci wybrać najlepszy model do Twojego auta oraz zorientujemy się czy nie bedzie problemów z montażem czy działaniem LEDów!