Zwijana treść
Alfa Romeo
159: Pasują, brak błędów.
Giulietta: Idealnie biała barwa w soczewce, brak problemów z odcięciem linii światła.
Audi
A4 B5 lift: Pasują do soczewki, brak oślepiania, dobra linia odcięcia, brak błędów.
A4 B6 2004: Idealnie pasują, brak błędów, mocne białe światło.
A4 B8 przedlift: Mocne światło, prosty montaż, brak odcięcia światła, nie nadaje się do lamp z odbłyśnikiem. Konieczne wyciągnięcie lamp przy montażu.
A6 C5: Rewelacyjne światło, gęste i mocne, delikatne zakłócenia radiowe, brak adapterów do montażu.
A8: Świecą białą, wyraźną barwą. Moc światła dobra, choć nie dorównuje Xenonowi. Brak błędu spalonej żarówki. W montażu przeszkadza sprężyna trzymająca żarówkę — konieczne jest podszlifowanie radiatora, aby żarówka była osadzona prosto.
BMW
E39: Żarówki świecą bardzo ładnie, brak błędów spalonej żarówki.
E60: Świetne światło, brak błędu żarówek, mocne białe światło.
E61 lift: Świecą dobrze, ale występują zakłócenia radia.
E91 2010: Brak błędów, ciche chłodzenie, mocne światło.
F10: Brak błędu spalonej żarówki, mieszczą się pod oryginalnym deklem lampy, ciche wiatraki. Konieczne adaptery, pracochłonny montaż, precyzyjny montaż.
F11 (2011): Brak błędów, brak zakłóceń, świecą ładnie, mieszczą się w kloszu, konieczne adaptery H7.
F11: Idealne odcięcie, brak oślepień innych kierowców.
F31: Idealne do soczewki, dobra trwałość.
Fiat
500: Nie mieszczą się pod pokrywę (1 cm za długie), brak błędów żarówki, mocne światło.
Bravo II: Żarówki LED świecą bardzo mocno, widoczna znacząca różnica w porównaniu do standardowych H1.
Croma: Żarówki LED mieszczą się idealnie w lampach, brak błędów spalonej żarówki. Ilość światła jest zaskakująco duża.
Punto 2 (2002): Mocne światło w lampach soczewkowych, bardzo dobra widoczność.
Tipo: Super mocne, brak błędów, idealnie pasują.
Tipo (soczewka): Lepsze od Osramów, idealnie pasują, brak problemów.
Ford
Fiesta MK VII: W soczewce świecą rewelacyjnie, ale w aucie z odbłyśnikiem brak granicy "światła i cienia".
Fusion 2017 lift USA:Żarówki LED działają bez zarzutu, dają super jasne światło. Brak błędu spalonej żarówki. Polecane do tego modelu.
Fusion Hybrid: Żarówki jaśniej świecą, konieczna zmiana kodowania.
Galaxy: Konieczne przypiłowanie blaszki, ciche chłodzenie.
Mondeo MK4: Idealne dopasowanie, brak oślepień, przyjemna jazda nocą.
Mondeo MK5: Jedna żarówka wyłącza się raz na około 1000 km, konieczność ponownego włączenia.
Transit Custom: Duża różnica w porównaniu do oryginalnego oświetlenia, mocne światło.
Honda
Accord VII: Bardzo dobra jakość wykonania, mocne i ciche światło, brak zakłóceń. Średnie dopasowanie — brak oczek na obręczy powoduje trudności z ustawieniem żarówki, która się kiwie.
CR-V 3: Żarówki LED używane od około roku, działają bez zarzutu. Prawidłowy stożek światła i linia odcięcia w reflektorach soczewkowych. Przy montażu konieczne było lekkie wygięcie spinek ze względu na grubszą szyjkę LED w porównaniu do H1.
CR-V (2011): Montaż żarówek LED jest trudny, ale efekt końcowy zdecydowanie warty wysiłk
Odyssey: Bardzo dobrze świecące żarówki LED, super jasne światło. Poprawa jakości oświetlenia świateł krótkich o 100%.
Hyundai
i30 GD: Montaż możliwy tylko w przypadku żarówek zabezpieczanych sprężynką, dobra widoczność.
i30 II: Pasują, konieczny dodatkowy adapter do światła LED H7.
Jeep
Grand Cherokee (2010-2022):Lampy soczewkowe, działają bardzo dobrze, brak błędu spalonej żarówki. Konieczność wymiany zaślepek na wystające.
KIA
Carnival: Duża poprawa widoczności nocą.
Cee'd II (2015): Super mocne światło, dobra linia odcięcia. Śnieży radio po włączeniu świateł. Brak błędów.
Rio 3: Idealne oświetlenie z adapterem, przetestowane na stacji diagnostycznej.
Lancia
Delta III:Bardzo dobra widoczność, linia odcięcia super.
Lexus
CT200h 2011:Pasują idealnie, mocne światło, brak błędów.
Mazda
3 BM: Białe, bardzo mocne światło. Idealne do soczewek, pełne zadowolenie z efektu.
6: Jasne, mocne, białe światło. Poprawna linia odcięcia w lampie soczewkowej, brak zbędnych rozświetleń.
6 GH: Świeci pięknie, mocne i jasne światło.
Mercedes-Benz
W204 C200 2009 przedlift: Prosty montaż, brak zakłóceń radia, brak błędów.
W211: Montaż niemożliwy, żarówki nie pasują.
Nissan
Qashqai J11: Oświetlają duży obszar, znacznie lepsze niż płaskie ledy innych marek, brak błędów.
Opel
Astra K (2018): Brak błędów, konieczne głębsze zaślepki, brak zakłóceń radia.
Corsa C: Montaż możliwy, konieczne dociśnięcie deklem z uwagi na chłodzenie.
Meriva B: Mieści się w lampie z soczewką, bardzo jasne światło, idealne odcięcie.
Signum polift: Brak błędów, mocne białe światło, dobra linia odcięcia.
Vectra C 2007 polift: Mocniejsze światło niż Osram, brak błędów.
Peugeot
307 SW: Bardzo mocne światło, trudniejszy montaż w lampie.
407: Żarówki LED pasują idealnie, brak błędu spalonej żarówki, mocne światło.
508 SW: Ciężko zmieścić, nie można zamknąć osłony klosza lampy.
Range Rover
Sport L320:Długie światła świecą zdecydowanie lepiej niż oryginalne, przetestowane, działa.
Renault
Captur: Żarówki LED w reflektorach soczewkowych. Zasięg światła maksymalnie 20 metrów, co jest mniejsze niż deklarowane w opisie.
Clio 3: Duża różnica w jakości oświetlenia, mocne i jasne światło, brak dostrzeżonych minusów.
Laguna 3: Mocne światło, problemy z zapinką, konieczne kombinowanie.
Megane II: Dają czadu, solidne wykonanie, brak błędów, problem z zaślepką.
Megane 4: Pasują, bardzo dobre światło, brak błędów.
Scenic II: Pasuje, działa poprawnie.
Saab
93: Mocne białe światło, migają przy zgaszonym silniku, prawdopodobnie trzeba zastosować rezystor, który rozwiąże sprawe.
Seat
Leon II: Żarówki LED jako długie światła w lampie halogenowej H1. Bardzo mocne światło, możliwość precyzyjnego ustawienia kąta świecenia, brak problemów z oświetleniem pobocza. Początkowo pojawiał się błąd spalonej żarówki, który zniknął po około dwóch tygodniach.
Skoda
Octavia 2 po FL: Bardzo jasne światło, ale pojawia się błąd spalonej żarówki.
Superb II: Mieszczą się w kloszu z soczewką, brak błędów, konieczny adapter.
Subaru
Forester:Zamontowane z soczewkami Bi halogen mini 2.5 + przerobiona oryginalna kostka na super seal. Świetna widoczność na drodze.
Outback:Świecą mocno, w soczewkach robią dobrą robotę.
Toyota
Auris E15: Świecą jasno, solidne wykonanie, dużo miejsca za reflektorem, co ułatwia montaż. Końcówka z wiatraczkiem zajmuje więcej miejsca.
Volkswagen
Passat B5 FL: Brak błędów, mocne światło, brak zakłóceń radia.
Passat B6: Brak błędów, mocne światło, dobra linia odcięcia.
Passat B8: Mocne światło, brak odcięcia, zakłócenia radia FM.
Polo 6r: Mocne światło, działa poprawnie.
Touareg 7L: Brak błędów, pasują bez przeróbek, mocne światło.
Touran (2007): Dobre oświetlenie w kloszu z soczewką, brak plam.
Volvo
C30: Mocne światło, klapka leży na wentylatorze.
S40: Brak błędów, działa poprawnie.
S80 I: Świetne światło, CAN nie działa.
V50: Brak błędów, dobra widoczność, brak zakłóceń radia.
V70 III: Super światło, brak błędów, działają jako długie światła.
XC90 2010 USA: Brak błędu spalonej żarówki, rewelacyjne światło.

PEL UltraBeam
Żarówki LED z gniazdem H1 / H7 / H11, modułem CANBUS, wykonane w technologi 360° LED, emitujące piękne, białe światło. Żarówki są chłodzone za pomocą radiatora oraz wentylatora, które są umieszczone w ich dolnej części.
W skrócie co mówią użytkownicy:
Plusy:
Mocne i jasne światło: Znacząca poprawa widoczności, szczególnie w nocy i podczas jazdy w deszczu.
Dobra linia odcięcia: Żarówki świetnie sprawdzają się w reflektorach soczewkowych, zapewniając idealne odcięcie światła i brak oślepiania innych kierowców.
Brak błędów na desce rozdzielczej: W większości aut z systemem CAN-BUS żarówki działają bez problemów.
Łatwy montaż: Często nie wymagają dodatkowych adapterów, pasują do oryginalnych dekielków lamp.
Cicha praca wentylatorów: System chłodzenia działa dobrze, bez generowania hałasu.
Dobra kompatybilność: Pasują do szerokiej gamy marek i modeli samochodów, zarówno z reflektorami soczewkowymi, jak i tradycyjnymi.
Dobra jakość wykonania: Żarówki są solidnie zbudowane i odporne na trudne warunki.
Minusy:
Zakłócenia radia: W niektórych przypadkach (np. Kia Cee'd II, BMW E61) mogą pojawić się zakłócenia w odbiorze radiowym.
Problemy montażowe: Czasami wymagają dodatkowych adapterów (np. w BMW F10, Ford Galaxy) lub modyfikacji (np. przypiłowanie blaszki).
Nie pasują do wszystkich modeli: W niektórych autach (np. Mercedes-Benz W211) montaż żarówek nie jest możliwy.
Czasami wymagają głębszych zaślepek: Dotyczy głównie aut z ograniczonym miejscem na dekielki (np. Opel Astra K).
Brak odcięcia w lampach z odbłyśnikiem: W reflektorach bez soczewek mogą powodować oślepianie innych kierowców, dlatego najlepiej sprawdzają się w reflektorach soczewkowych.